Το σωστό στρατηγικό πλάνο δρα ως φάρος που σας οδηγεί και διασφαλίζει πως ποτέ δεν παρεκκλίνετε από τους προκαθορισμένους στόχους σας αλλά και ως σταθερά για την καλύτερη δυνατή λήψη αποφάσεων.
Το ερώτημα είναι το εξής: Τι ακριβώς θέλουν οι πελάτες σας; Αν και η απάντηση δεν είναι απλή, το σίγουρο είναι πως χωρίς ένα λεπτομερές ψηφιακό σχέδιο δράσης, το πρότζεκτ σας δεν μπορεί να αναπτυχθεί.
Proud to work with.
i. Το πρώτο βήμα είναι η ανάλυση της τρέχουσας κατάστασης και η ‘γνωριμία’ με το brand σας. Πρέπει να μάθουμε τα πάντα για το πρότζεκτ σας, τονίζοντας ερωτήματα-κλειδιά όπως: Ποια είναι τα δυνατά σας στοιχεία; Που υστερείτε; Ποιοι είναι οι μακροπρόθεσμοι και βραχυπρόθεσμοι στόχοι σας;
ii. Ακολουθεί ο εντοπισμός ευκαιριών και απειλών στον τομέα σας και η ανάλυση ανταγωνισμού. Η πλήρης κατανόηση του ανταγωνιστικού τοπίου και της σχέσης με τους πελάτες τους είναι ζωτικής σημασίας στην προσπάθεια μας να αποκτήσουμε και να διατηρήσουμε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
ii. Αφού ορίσουμε τα θεμέλια που θα βασίσουμε την όλη προσέγγιση του brand, θα καταλήξουμε στο brand voice με την κατάλληλη απήχηση στο κοινό που επιθυμούμε.
iii. Ξεκινάμε την επικοινωνία με το νέο μας κοινό και χτίζουμε σχέσεις που το μετατρέπουν σε πωλήσεις και σταδιακά σε πιστούς πελάτες.