Υψηλή οργανική κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης, μείωση εξόδων, αύξηση επισκέψεων, πελατών και πωλήσεων αλλά και κατακόρυφη άνοδο παραγωγικότητας για την ομάδα σας. Με τις κατάλληλες πρακτικές, η ψηφιακή σας επένδυση θα αποτελέσει καταλυτικό παράγοντα στην ανάπτυξη και επιτυχία σας.
Με απόλυτο πλεονέκτημα τις εξειδικευμένες γνώσεις και την εμπειρία μας αλλά και με δεδομένο το μικρότερο κόστος για εσάς σε σύγκριση με τη διατήρηση αντίστοιχων full-time experts, η ομάδα της Friends Consulting σας παρέχει εξατομικευμένες υπηρεσίες για τη μερική ή συνολική διαχείριση της καθημερινότητας του website σας αναλόγως των αναγκών σας.
Proud to work with.
Μηχανές αναζήτησης όπως της Google ευνοούν websites με συχνή ανανέωση on-point περιεχομένου, σωστή δομή αλλά και κατάλληλα τεχνικά χαρακτηριστικά και ρυθμίσεις. Συνεπώς, εφαρμόζοντας τις καλύτερες δυνατές πρακτικές SEO (Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδων για τις Μηχανές Αναζήτησης) τα websites χτίζουν τον συνολικό δείκτη αξιοπιστίας που απαιτείται ώστε να πετύχουν υψηλή οργανική κατάταξη στις Σελίδες Αποτελεσμάτων Μηχανών Αναζήτησης (SERPs).
Αφού ολοκληρώσουμε ένα αρχικό SEO audit για να αξιολογήσουμε τις τρέχουσες online δυνάμεις και αδυναμίες σας, θα μελετήσουμε τους πελάτες σας και θα αναλύσουμε τον ανταγωνισμό και τις τακτικές τους. Στη συνέχεια, θα ορίσουμε την στρατηγική που θα ακολουθήσουμε η οποία θα καλύπτει το σχέδιο δράσης για on-page SEO (περιεχόμενο, links, meta-data, τεχνικά κλπ) αλλά και για off-page SEO (backlinks κλπ).
CRO (CONVERSION RATE OPTIMIZATION)
Η κατάταξη και η επισκεψιμότητα είναι οι δύο χρυσές μεταβλητές της εξίσωσης, αλλά ο απώτερος σκοπός είναι πάντα η Μετατροπή σε Αγορά (Conversion). Είτε στοχεύετε στην παροχή υπηρεσιών ή στην πώληση προϊόντων, θα εξετάσουμε και θα βελτιστοποιήσουμε το τρέχον σας Conversion Rate (Ποσοστό Μετατροπής σε Αγορά) μέσω της διαδικασίας CRO (Conversion Rate Optimization) έτσι ώστε να αυξήσουμε το ποσοστό επισκεπτών που καταλήγουν σε αγορά ή την επιθυμητή μετατροπή στο website σας.
Η παραπάνω ανάλυση θα μας βοηθήσει να εντοπίσουμε κάθε πιθανό σημείο προς διόρθωση, από την παρουσίαση προϊόντος ή υπηρεσίας και κειμένων, τον σχεδιασμό σελίδων προορισμού (landing pages) έως την δομή και πλοήγηση του website αλλά και τα call-to-actions (κουμπιά προτροπής).